Baby boy

Baby boy

Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Αρχή ήμισυ παντός.

Αρχή ήμισυ παντός, αγαπημένη φράση που μας χάρισε ο Πλάτων! 

Ήρθε η στιγμή να σας συστηθώ, ονομάζομαι Ειρήνη, έχω κλείσει τα 23 και τον Νοέμβριο του 2015 έμαθα το ευχάριστο γεγονός ότι είμαι έγκυος!  


Η χαρά μου ήταν μεγάλη παρότι η ηλικία μου αρκετά μικρή, βρισκόμουν στο τελευταίο εξάμηνο της σχολής μου όπου και κατάφερα να τελειώσω με μεγάλη επιτυχία! 
Οι δυσκολίες δεν άργησαν να κάνουν την εμφάνισή τους... Παρότι η εγκυμοσύνη ήταν κάτι συνειδητό και επιθυμητό για εμενα, δεν έμελλε να είναι και για τον σύντροφό μου που παρα τις πολλές προσπάθειες για σύλληψη, μόλις καταφέραμε τον " στόχο " μας έγινε ( ας μου επιτραπεί η έκφραση ) μπουχος! 
Ίσως ο καλύτερος χαρακτηρισμός που θα μπορούσα να του αποδώσω είναι ευθυνοφοβος, παρά τα 37 του χρόνια, αποδείχθηκε πολύ μικρός...
Αμέτρητες οι προσπάθειες τόσο οι δικές μου όσο και της οικογένειας μου, ομως το αποτέλεσμα πάντα το ίδιο, πόρτες κλειστές
Πλέον είμαι 5 μηνών, πιο δυνατή από ποτέ και σίγουρη πλέον για την δύναμη της Οικογένειας που σαν μια γροθιά μου στάθηκε βράχος! 
Περιμένουμε ολοι μας το νεο μέλος με χαρά ευγνωμοσύνη και μια μεγαααλη δόση ανυπομονησίας! 
Σας ευχαριστώ που μπήκατε στο κόπο να διαβάσετε αυτές τις γραμμές που να σας πω και κατι μεταξύ μας, με πόνο τις έγραψα αλλα έπρεπε να τα βγάλω απο μεσα μου... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου